انتظار برای نتیجه ارزیابی و مطالعه IELTS

26 12 2009

بعد از ارسال مدارک جهت ارزیابی به ACS منتظر جواب هستم، 4 روز پس از ارسال مدارکم توسط پست TNT که 56,000 تومان هزینه اون شد (DHL برای همین بسته 86,000 هزار تومان درخواست کرد که از طرف وزارت خزانه داری من Refuse شد p:). بعد از دریافت بسته توسط ACS یک ایمیل از طرف اونها به دستم رسید که در اون خبر وصول نامه و همچنین application reference number به همراه یک Password نیز اعلام شده بود. که از طریق این شماره و رمز و آدرسی که اعلام کردن میتونم مراحل پیشرفت و نتیجه ارزیابی رو بصورت آنلاین بررسی کنم.

همچنین در این ایمیل اعلام شده بود که ارزیابی به مدت 12 هفته (احتمالا با توجه به تعطیلات کریسمس 2 هفته بیشتر درنظر گرفتن) طول خواهد کشید و گفته شده که در صورت نیاز به اطلاعات اضافی با شما تماس گرفته خواهد شد. خوب از اونجایی که من خودم دوست داشتم این پروسه بیشتر طول بکشه و زمان برای مطالعه آیلتس داشته باشم، ناراحت که نشدم هیچ، یه کمی هم خوشحال شدم به خاطر همین توی این 12 هفته که میشه حدودا 3 ماه مطالعه IELTS رو ادامه میدم تا ببینیم سازمان ارزیابی کننده سنگ تموم میگذاره یا میخواد خودش رو لوس کنه، الان گفته باشم که اگه کمتر از پروفسور تایید کنن وای به حالشون.

به هر حال با توجه به اینکه زبان من در حد دکترای زبان انگلیسی است 😉 و 25 زبون زنده و مرده دنیا رو هم صحبت میکنم (البته در خواب) فعلا در کلاسهای فراگیری آیلتس در آموزشگاه آفرینش مشغول به تحصیل IELTS هستم. مطمئنا در پستهای بعدی در مورد این آموزشگاه و هزینه کلاسهاشون و اساتیدش و روش تدریسشون و مباحث مربوط به IELTS دست به کیبرد خواهم شد. به هر حال از اهم واجبات مسلمین و مسلمات است که در وبلاگ مهاجرتی خود در مورد آیلتس سخنوری کنن، منم که دست به کیبردم بدک نیست، از اینور و اونور چند تا مطلب به دردبخور در مورد غول بی شاخ و دمی به نام IELTS جمع و جور خواهم کرد واسه یادگاری 😉


کارها

Information

7 responses

28 12 2009
ونوس

منم آفرينش بودم اسفند گذشته كلاسام اونجا شروع شد
مي تونم بپرسم با چه استادي كلاس برداشتي مي خوام به يه آشنا كمك كنم ولي متاسفانه من فقط استادي كه باهاش كلاش داشتم رو مي شناسم
ممنون
——————————————–
سلام، آفرینش استادهای خوبی داره، استادی که میشه پیشنهاد داد به نظر من دکتر زارع یا دکتر نوری هستند که در سطح IELTS تدریس میکنن و اساتید خوبی محسوب میشن. البته در این مورد سلیقه هر کسی متفاوته ولی این دو استاد از نظر من قابل قبول هستند.
پیروز باشید.
(بردیا/استرالیا جون)

29 12 2009
احسان

سلام همراه عزيز
ما هم اندر خم ايلتس هستيم
اميدوارم موفق باشي
——————————————–
آقا احسان گل، هم رشته هم هستیم. امیدوارم بیشتر در ارتباط باشیم. از مدتها قبل RSS وبلاگت رو عضو بودم و دنبال میکنم مطالبت رو
موفق باشی
(بردیا/استرالیا جون)

30 12 2009
سینا

قالب قبلیت قشنگ تر بود استرالیا جون
——————————————-
سعی میکنم هفته ای یه بار قالب رو عوض کنم که همه راضی باشن 😉

31 12 2009
آکو

به به! به سلامتی، منتظر 4 تا 7 خوشکلم که 25 تاشم بزنی تو رگ!
راستی واسه کی ثفت نام کردی؟
اگرم لینکی پی دی افی چیزی خواستی، خوشحال می شم تقدیم کنم،

راستی دوتا دی وی دی هست که یه دختر استرالیایی آیلتس تدریس می کنه رو داری؟ اونم واسه خودش عالمی داره.

پ.ن.1 فارسی پاس داشتن منو ببین: dvd نه دی وی دی! و register نه سفت نام یا ثفت نام!
———————————————————————
آکو جان عزیز،
هنوز کارم به ثبت نام نرسیده، فعلا جرأت نکردم ثبت نام کنم،
من کارم با 4 تا 6 هم راه می افته ولی اگه 4 تا 7 باشه که خیلی عالی میشه،
در ضمن قضه این دو تا dvd دختر استرالیایی چیه؟ اطلاعاتی در موردش ندارم، کو؟ کجا؟ بگو ما هم بریم توی عالمش 😉

2 01 2010
آکو

http://www.ielts4u.blogfa.com
http://www.ielts4u.net/
تو اینا هم کلی لینک واسه دانلود هست، هم دوتا دی وی دی مذکور، اگرم اومدم تهران برات رو فلاش می آرمش، هم پی دی اف ش هست هم صوت هم تصویر
اگه تونستی دانلود کن اگه نه یه سوت بزن تقدیمت کنم (-;
————————————————————————-
مرسی آکو جان
میرم که دانلودشون کنم، اگر نشد سوت میزنم.
توی این وبلاگی که معرفی کردی یه دنیا لینک دانلود بود. بالاخره چی رو باید دانلود کنم؟ اسمش رو میگفتی خیلی بهتر بود. یا لینک دقیقش رو میدادی.
به سلامتی کی قراره بیای تهران؟ اومدی تهران سوت یادت نره، یه سوت بزن یه قرار بگذاریم ببینیمت. 😉
راستی ID یاهوت رو توی مسنجرم اضافه کردم.
(بردیا/استرالیا جون)

3 01 2010
آکو

wow بردیا جون این جا این چند وقته که من نبودم چقده لینک اضافه شده !!
آون وقتا این آخرین لینک بود
http://www.ielts4u.blogfa.com/post-328.aspx
این لینک مستقیمش
چیزه توپیه!
راستی مرسی که لینکیدی
من هنوز بلد نیستم بلینکم، اگه می دونی بهم بگو، اگرم نه که صب کن تا یاد بگیرم
دیگه همینا!
————————————————-
آکو جان، مرسی،
رفتم برای دانلود ولی متاسفانه بعضی از لینکهاش کار نمیکنه. فکر کنم مجبورم سوت بزنم 😉 لینک کردن هم کاری نداره، من توی بلاگفا وبلاگ نساختم و نمیدونم دقیقا کجای بلاگفا هست ولی مطمئنا دم دست باید باشه که فقط کافیه یه ذره توی بلاگفا بگردی، حتما پیداش میکنی.
ارادتمند
(بردیا/استرالیا جون)

24 01 2010
مينو

سلام خوبي؟
من مداركم رو آنلاين ارسال كردم . الان 10 روزي هست كه نوشته in preparation .
شما نميدونيد case officer كي معلوم ميشه ؟
——————————————————-
سلام
اصلا عجله نکن، 10 روز که چیزی نیست صبر کن تا 3-4 ماه دیگه ایشاالله CO خودش رو معرفی میکنه، البته شاید هم دیرتر یا زودتر سر و کلش پیدا بشه، به هر حال به زندگانیت برس و عجله نکن 😉
پاینده باشی
(بردیا/استرالیا جون)

بیان دیدگاه